Ben segur que haureu sentit a parlar de la digitalització de les empreses de serveis. A casa nostra ja fa temps que en parlem i estem treballant activament per tal que ben aviat sigui una realitat.
Compartim aquest article que mostra el nostre full de ruta tecnològic. Eines que estem desenvolupant i que podrem implantar durant el primer trimestre del 2024
L’era digital ha portat amb si una sèrie d’innovacions que estan transformant la forma en què interactuem i fem negocis. Una d’aquestes innovacions és l’ús d’assistents virtuals o xatbots, que s’han convertit en eines essencials per millorar la comunicació i estalviar temps. En aquest article, explorarem com els assistents virtuals estan sent utilitzats en el context de les comunitats de veïns i com estan donant forma a la figura de l’administrador de finques 4.0.
Els assistents virtuals estan dissenyats per millorar la comunicació entre els veïns d’una comunitat de propietaris i els administradors de finques. Aquests xatbots poden facilitar la gestió d’incidències, la reserva d’espais comuns, la consulta de rebuts, i molt més.
Gestió d’Incidències: L’assistent virtual permet als usuaris visualitzar, reportar i consultar incidències automàticament. Totes les incidències registrades són enviades a l’administrador a través del programari de gestió d’incidències.
Servei de Missatges a l’Administrador: Els veïns poden deixar missatges per a l’administrador sobre qualsevol tema, i l’administrador respondrà personalment.
Reserva d’Espais Comuns: Els residents poden reservar àrees comunes com la pista de pàdel o el gimnàs a través d’una trucada telefònica o un missatge de WhatsApp.
Consulta de Rebuts: Els propietaris poden accedir i consultar els rebuts de la comunitat per correu electrònic o a través de WhatsApp.
L’assistent virtual està disponible les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any
L’administrador de finques 4.0 representa una evolució en la gestió de propietats, aprofitant la tecnologia per oferir serveis més eficients i personalitzats. La integració d’assistents virtuals és un exemple de com la digitalització està transformant aquest sector. La figura de l’administrador de finques 4.0 va més enllà de la gestió tradicional de propietats. Utilitza tecnologies avançades per millorar la comunicació, l’eficiència i la satisfacció del client. La capacitat de respondre ràpidament a les incidències, oferir serveis personalitzats i facilitar la interacció entre veïns i administradors són només alguns dels beneficis que aquesta nova figura aporta.
Els assistents virtuals estan canviant la forma en què interactuem amb les empreses i entre nosaltres. En el context de les comunitats de veïns, eines com els chatbots estan facilitant la vida tant als veïns com als administradors de finques. La figura de l’administrador de finques 4.0 és una evolució emocionant en la indústria, i estem ansiosos per posar en funcionem tot aquest paquet de noves eines de gestió.